Vilka Dell Latitude laptop passar till dockningsstation Dock WD15 130W?

Hej vilka Dell Latitude laptop passar till dockningsstation
Dell Business Dock WD15 130W? (Dvs USB-C)
och supportar två bildskärmar?
MVH/Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Omd du går in på länken - https://shop.inrego.se/dockningsstationer/dell-business-dock-wd15-2

    och sedan klickar på visa mer så ser du vilka modeller som vi har testat dockan för, alltså de modeller vi har eller har haft till försäljning. Det är de vi kan garantera. Om du har funderingar kring andra modeller som vi inte har testat för så får vi hänvisa dig till produktutvecklarna Dell.

    För din bekvämlighet kopierar jag in de modeller vi har testat till dockan, hoppas det hjälper 😀

    Passar till:
    Latitude ie5379 2-in-1
    Latitude 5289 2-in-1
    Latitude 5280
    Latitude 5480
    Latitude 7280
    Latitude 7480
    Venue 10 Pro (5056)
    Latitude 5580
    Latitude 7275
    Latitude E5570
    Latitude 7370

    Felix Teamleader