Utforskaren

Utforskaren hittar inte routerns USB
hårddisk.
Utforskaren hittar inte routerns USB hårddisk.
Har ett hemma nätverk bestående av bland annat följande
1. Router N600 Wireless Dual Band Gigabit Router WNDR3700v3 med en hårddisk ansluten
till routerns USB anslutning.
2. Ny begagnad dator bestående av Microsoft Windows 10 Pro och DELL PRECISION T3620
ansluten till nätverket med lankabel.
3. Dator Latitude med Windows 10 Pro 21H2 2021-10-27. Ansluten via WFI.
4. Laptop Asus används som tar backup av Routerns USB hårddisk.
När jag ersatte en Dell latitude med DELL PRECISION T3620 så hittar inte utforskaren hårddisk
ansluten till routerns USB anslutning. Internet fungerar ok. Behöver hjälp att lösa detta problem.

Kommentarer

  • Hej Allan

    Tack för din fråga

    Då detta låter som ett support ärende så tar vi det vidare på det sättet istället. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim