Touch screen?

Hej Inrego.

Jag fundera köpa denna laptop. Vi har samma model och specs på jobbet, men varan har touch screen, har denna (se link) inte detta?

Det står den inte har, men vil bara dobbeltkolla eftersom vi har samma model på jobbet.

Mvh Erik

https://shop.inrego.se/barbara/dell-latitude-7280-7

Kommentarer

  • Hej Erik,

    Tack för ditt mail.

    Då modellen har både med och utan touch kan vi inte garantera att just den du får har det. Detta beror på att vi i dagsläget inte har möjlighet att skapa artikelnummer för varje enskild enhet.

    Hoppas det besvarar din fråga.

    Ha en fortsatt trevlig dag. 😀
    Felix Teamleader