Har datorn Bakgrundsbelyst Tangentbord?

Art.Nr: 11003011211
HAr den bakgrundsbeslyts tangentbord?
Tack!

Linus

Kommentarer

  • Hej Linus,

    Tack för din fråga.

    Vi registrerar i dagsläget inte om en enhet har bakgrundsbelyst tangentbord då vi emellanåt behöver printa nya layouter. Detta gäller alla våra laptops i vårt utbud.
    Nu är det inte säkert att detta gäller för denna dator men om det är slitet så kan vi ha utfört ett byte på layouten och då kommer inte låsfunktionen att följa med pga ny print inte släpper igenom ljuset, och då alla enheter av samma modell skannas in på det specifika artikelnumret för just den modellen har vi inget systemstöd för att registrera vilka som har eller inte har fått en rekonditionerad tangentbords layout, därav kan vi tyvärr inte specificera eller garantera detta.

    Om det är avgörande för köp får du istället söka dig till en återförsäljare som kan garantera detta.

    Återkom om du funderar över något annat.
    Felix Teamleader