Stationära datorer

Vi behöver 8 datorer som skall klara enklare industrijobb, skall ersätta tunna klienter som är uppkopplade mot vår terminalserver. Bör klara att köra Win 11 på om det blir ett krav i framtiden. Har Ni paket som klarar detta. Gärna med skärm

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Tack för din fråga.
    Jag har vidarebefordrat din fråga till vår sälj avdelning som kommer att kontakta dig inom kort.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Vänliga hälsningar
    Sofia