Stationär gamingdator

Hej
Jag undrar om ni har någon stationär gamingdator till försäljning?

Kommentarer

  • Hej Sebastian,

    Tack för din fråga.

    Vi har tyvärr inget att rekommendera i dagsläget då våra gaming datorer är slut för tillfället. Enklare spel som Roblox och Minecraft kan fungera att spela på de flesta datorer i mindre upplösning, men vi har inget som skulle klarar exempelvis Fortnite tyvärr. Så fort vi fått in grafikkorten kommer paketen aktiveras och då bli synliga i shopen igen. 😀
    Felix Teamleader
  • jag har en asus g751j gaming dator som under en ominstallation av win 10 pro råkade ut för ett strömavbrott pga av väder,efter det har den inte gottt att starta den börjar med uppstarten  men efter titel skärmen kommer det upp att windows installation blev avbruten och måste starta om men när jag klickar på x ett i medelandet stänger ner och börjar på en nystart då samma ruta kommer upp
    jag her stickan med win 10 i satt men den verkar det händer inget varke med stickan eller inget i satt dessutomkommer jkag uinte in i bios och kan ändra boot ordniongen finns nån lösning på detta vore jag evigt tacksam
    HÄLSN JOAKIM FAST
  • Hej Joakim,

    Tack för din fråga.

    Tråkigt och läsa att datorn strular så efter strömavbrottet.

    Har du köpt datorn hos oss? Har du möjligtvis ett ordernummer, fakturanummer eller enhets id som du kan mejla våran kundsupport? support@inrego.se
    så kan vi hjälpa dig vidare i ditt ärende.

    Bästa hälsningar,
  • nej jag undrar om ni möjligt vis har någasn stationär dator på lager skall användast till att att spela wow och streama har själv ett hyfsat grafik kort men behöver ett stort skåp behövervara utrustat med ddr3 minnen då jag har nya sådana .pris ca 3500
    utseende på lådan är av mindre vikt

  • Hej Joakim,

    Denna kanske skulle fungera:
    https://shop.inrego.se/stationara/hp-elitedesk-800-g2-16
    Felix Teamleader