Säljer ni Gaming Paket?

Hej
Har ni några speldatorer? (stationär eller bärbar spelar ingen roll) köpte hos er för några års sen men hittar inga nu på er hemsidan

Kommentarer

  • Hej Petra

    Tack för din fråga.

    Dessvärre har vi helt slut gällande speldatorer i dagsläget.
    Dels för att grafikkort är en bristvara för tillfället samt att vi inte har fått in datorer från våra företagskunder där dessa skulle kunna passa.

    Kan tyvärr inte i dagsläget säga när eller om vi får in detta igen.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim