specifikationer

vad sitter det för grafik kort idenna?

Kommentarer

  • Hej Tommy

    Tack för din fråga.

    Dessvärre har denna inte ett dedikerat grafikkort i sig.
    Utan den kör på det interna via processorn.

    Så den kör på Intel® HD Graphics 530. 😀

    Ha en riktigt bra fredag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Okej jag jobbar med cad liknande mjukvara och behöver ett grafik kort som ungefär motsvarar nvidia  RTX A2000 har du nån workstation som du tror passar
  • Hej Tommy

    Tack för återkopplingen.

    Dessvärre är det inget vi har i vårat sortiment tyvärr för tillfället. 😀

    Då RTX A2000 har väldigt högprestanda är det väldigt liten chans att vi får in en sådan eller en med liknande prestanda.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim