Skick på dator

Hej jag ska köpa en laptop till mina föräldrar och tror mig ha hittat den dator som jag vill slå till på.
Skulle ni kunna skicka en bild på datorn som jag är intresserad utav så jag förstår vilket skick det handlar om?

Jag förstår att ni kan ha flera utav samma men jag beställer gärna snabbt efter mottagande av bild.

Jag bifogar länk till den dator jag vill köpa: Begagnad HP ELITEBOOK FOLIO 1040 G3 med garanti & öppet köp - Inrego

Mvh
Marco Lundkvist

Kommentarer

  • Hej Marco

    Tack för erat foruminlägg.

    Dessvärre har vi inte möjlighet att ta bilder på dessa då det är strikt förbjudet med anledningen till att vi hanterar känslig information.

    Dock kan jag bifoga texten som förklarar vilka skick som kan komma med produkterna. 😀

    Okej skick
    När du vill vara lite extra ekonomisk finns möjligheten att välja produkter med tydliga spår av användning. Men givetvis fortfarande med hundra procent funktion och garanti.

    Kan finnas repor på chassi och bildskärm. Spår av märkning kan även förekomma på bärbara datorer. Smartphones och surfplattor kan ha färgskiftningar på baksida chassi.

    Med vänliga hälsningar.
    Joakim