Söker reservdelar till Lenovo X220.

Hej,
passar det här tangentbordet till en gammal X220 lenovo? https://shop.inrego.se/reservdelar/bb-keyboard-x240-x250-swe
...om inte, så undrar jag om Ni har gamla reservedelar till en X220.

Den är köpt av Er för ett tag sedan.

Mvh,
Marcus

Kommentarer

  • Hej Marcus,

    Den passar till X240 och X250, det är vad vi kan garantera.
    Dessvärre inte i dagsläget. Just nu kan vi enbart erbjuda det som framgår på webshopen, till en början kommer reservdelarna att vara till några utvalda datormodeller, något som kommer att utökas allt eftersom.
    Felix Teamleader
  • Hej Felix,

    Jag förstår att Ni behöver begränsa Er.
    ...det här är en chansning, men jag frågar ändå.

    Vilken leverantör skulle jag kunna köpa beg. reservdelar till en X220
    ...för mig som lekman är det en "djungel" av val, så därför frågar jag dig.

    Mvh,
    Marcus
  • Jag förstår dig helt.

    Väldigt osäker faktiskt, ett förslag skulle vara att kolla blocket om du inte redan har det. Annars vet jag faktiskt inte.

    Jag hoppas vi inom en snar framtid kommer kunna börja sälja reservdelar, men eftersom vi har sånt brett utbud är det ett stort projekt att testa och sedan får fram specifikationer. Men vi har det på tavlan för utveckling.
    Felix Teamleader