Hur stora är reporna på en produkt i "Okej skick"?

Hej,

Jag har en fråga angående "Okej skick" för bärbara datorer.

Det står att det kan finnas repor på chassi och bildskärm. Hur stora repor inkluderas i detta. Alltså inkluderas repor som ser ut som tydliga sprickor?

MVH
Jonas

Kommentarer

  • Hej, Jonas!

    Vad roligt att du kikar på en klimatsmart produkt hos Inrego! ♻️

    Tillsammans bidrar vi till en grönare planet 🌍 När du väljer en rekonditionerad produkt bidrar du inte minst till en minskad mängd koldioxid utsläpp men dessutom undviks materialutvinning, energiåtgång och transporterna för alla olika komponenter och material som krävs för att tillverka en ny.

    Det varierar, men reporna ska inte vara större än 5 cm på vårt Okej skick.

    Läs mer och se exempel bilder nedan:
    https://kundo.app/org/inrego/d/vilket-skick-ar-de-begagnade-produkterna-i/

    Återkom om du undrar över något annat.

    Felix Teamleader