Reklamation

Batteriet har dålig prestanda. Måste nätanslutas efter 30 min trots att den laddats under natten.
Önskar också ett ex av Elitbook och instruktioner för hur kartongen för att skicka tillbaka datorn ska vikas. Har förmodligen glömt dessa i min fjällstuga.
Mvh
Ann Kristina  Hasselsten

Kommentarer

  • Hej Ann Kristina

    Beklagar strulet med eran laptop

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej! Jag köpte en dator av er. Den har börjat ”brumma” o plötsligt stängs den av, går ej att starta alltid, får trycka flera gånger på powerknappen! Vill ha en bättre eller pengarna tillbaka!
    Mvh Ingrid
    Order nr 2188700
    Ingrid Kindberg
  • Hej Ingrid,

    Vi beklagar strulet.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare direkt. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.