Pekskärm, helst vikbar

Hej
Jag letar laptop för både företag och studier.
Hade velat ha pekskärm (om det går att skriva och rita på den), webkamera så det går att delta på seminarier/kurser via nätet.
Behöver hygglig prestanda så den hinner med att ladda upp filmerna som visas på seminarierna.
Har ni något i lägre prisklass?

Kommentarer

  • Hej Anette,

    Tack för din fråga.

    HP har en serie de kallar för x360 som har vikbar skärm med touch funktion. Dessutom är den lite tunnare med ett riktigt härligt tangentbord och en mycket skarp skärm med full HD upplösning och IPS-panel.

    Sortimentet kan variera, men just nu har vi dessa inne av x360 som är väldigt populär för framförallt företag.

    https://shop.inrego.se/sokresultat?q=x360

    Återkom gärna om du har några fler frågor!