NT4-dator behöver bytas.

Har ni någon dator med operativsystem NT4?

Kommentarer

  • Hej Lennart

    Tack för din fråga.

    Dessvärre så erbjuder vi enbart Windows 10 i våra produkter.
    Anledningen till detta är då vårat avtal med Microsoft bara är för just den versionen.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • ok men är det möjligt att få tag på operativ NT4 så vi kan nedgradera?

  • Hej Lennart.

    Tyvärr har vi inte möjligheten att fixa fram NT4 (eller att nedgradera) utan i detta fall får ni beställa en dator utan OS sen försöka hitta NT4 på egen hand. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim