Mobiler

Hej! En mobil t ex SAMSUNG GALAXY S9
64 GB Galaxy S9 64 GB 5.8" 2960 x 1440!
Jag undrarom huruvida denna är funktionell med att endast flytta över ett befintligt SIM-kort varpå moblien är redo att användas utan mer krångel! /Mvh S H Kiruna

Kommentarer

  • Hej Seppo

    Tack för din fråga

    Det kan hända att du behöver föra över inställningar som är på telefonen.
    Detta görs smärtfritt genom att använda Samsungs egna app.
    Telefonen kommer att be er att starta upp nämnd app om ni väljer att föra över all data.

    Om ni bara har telefonnummer och dylikt så är det bara att stoppa in simkortet och köra!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim