Lenovo Thinkstation 930Q

Hej!
Enligt Er sida går det att få större SSD hårddisk - 480 GB, om man väljer det ingår Windows 10 Pro då?
Går det få ett kraftfullare power-supply på 90 W eller 130 W?
Svårt att tolka om en Wi-fi enhet finns i eller skall man beställa den separat?
Ingår iPro i det Intel i5 chipsetet som sitter i datorn?
Vilken generation av i5 chipsetet - Gen 7 eller 8 ?

Mvh
Maurice

Kommentarer

  • Hej Maurice

    Tack för dina frågor

    Kommer att svara varje fråga var för sig:

    1. På hemsidan så uppdateras det i den större av majoriteten av fallen där priset är inräknat med Windows, dock så är det inget som ingår gratis om du uppgraderar hårddisk eller inte(kolla dropdown bar på högersidan så kan ni se om windows är inräknat eller inte).
    2. Power supply så kan vi bara garantera den Watt som fungerar med köpt dator, så ingen garanti att ni kan få 90W eller 130W om den klarar att köras på till exempel 45 eller 65W.
    3. WiFi enhet ingår dessvärre inte i priset, utan det är något ni får köpa på sidan av. 😀
    4. Dessvärre så kör vi bara modellen i helhet, så vi kan tyvärr inte garantera om den har iPro eller inte och vilken generation den är ifrån
    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej Support
    Tack för svaret!
    JAg kan alltså köpa befintlig Lenono 920q med 480GB ssd disk och med Win10 pro installerat, allt enligt er hemsida?
    En 65 watts nätdel ingår?
    Övriga frågor får jag rota själv i efter köp?
    Totalpris ink. Moms 7373 Skr
    Går köpa via företag också?
    Mvh
    Maurice
  • Hej Maurice

    Priserna på hemsidan är det som gäller, i detta fall på denna artikel så skulle priset ligga på 7373:- med en 480gb SSD.

    Angående om AC-adapter så är det minst en 65W ni får, skulle säga att det är mest troligt att ni antingen får 65 eller 90W.

    Beroende på frågan så kan jag troligtvis besvara den här. 😀

    Ja självklart går detta bra, vi har ett samarbete med Walley så företagskunder använder sig utav den tjänsten vilket du kommer att se vid utcheckningen. 😀

    Med vänliga hälsningar

    Joakim
  • Hej igen!
    La en order på Lenovo Thinkstation 920Q med tillägg på SSD och Windows 10 men kunde inte be om en 90W power supply som vi diskuterade i tidigare e-post .
    Ett önskemål om det går att genomföra på ordernummer 2153942.
    Tack
    Maurice
  • Hej Maurice

    Ska försöka att få igenom att ni får en 90W.
    Dock något vi inte kan garantera då vi som sagt skickar med det som passar till köpt produkt.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim