Köper ni min gamla laptop?

Hej, jag har två laptops hemma som jag inte använder. En är flera år gammal och fungerar ej och den andra köptes för ca. 2 år sedan och är en Google Chrome laptop som fungerar bra. Jag undrar om man kan lämna in dem hos er eller sälja dem till er då jag skulle behöva en ny laptop som går att programmera på då jag tror att Google Chrome laptopen inte klarar av så mycket. hur går man tillväga i så fall?
Tack på förhand!
Med vänlig hälsning,
Linnéa

Kommentarer

  • Hej Linnea!

    Tack för din fråga.

    Dessvärre inte i dagsläget. Vi köper enbart in större antal utrustning från företag i dagsläget.

    Det du kan göra är att testa sälja dem på t.ex blocket, facebook market och liknande.

    Önskar dig en fortsatt trevlig Torsdag! 😀
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.