Har era datorer bakgrundsbeslyst tangentbord?

Var står det om en laptop har belyst tangentbord ?
Eller bättre,har ni några nu på lager ?
Pris 4-6tkr  begagnat

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Vi har tyvärr inget system stöd för att kunna specificera bakgrundsbelyst tangentbord. Detta då vi i första hand prioriterar att förlänga livet på våra enheter och har därför fått göra vissa uppoffringar så som att nedprioritera just den specifikationen då den inte påverkar datorns övriga funktionalitet. Vi byter ofta tangentbord eller sprayar om tangentborden vilket gör att belysningen inte följer med, eller lyser igenom.

    Vår prioritering enligt vår vision är att sälja miljö hållbara produkter, samt göra IT utrustning tillgänglig för alla, alltså även de som inte har råd att köpa helt nytt, men som kan tänka sig en dator, till ett bra pris, där en viss funktion så som bakgrundsbelysning inte är garanterat.

    Om bakgrundsbelysning är avgörande för ditt köp, så får du dessvärre leta vidare hos ett företag som kan leva upp till din förväntan och garantera att du får det du efterfrågar.

    Om du kan tänka dig att gå vidare utan kravet om bakgrundsbelysning, är jag mer än behjälplig att ta fram ett par förslag i prisklassen du nämnde.

    Återkom då med mer info hur du tänker använda datorn.
    Ska du sitta i några speciella program?
    Hur ställer du dig till våra olika skicka?

    Ha en skön eftermiddag!

    Felix Teamleader