Laddare fungerar ej

Hej, jag har köpt en iPad Air av er. Den laddaren som medföljde fungerar tyvärr inte. Jag testade att ladda iPaden med min vanliga appel-laddare och då fungerar det, men tyvärr inte med laddaren som jag fick med iPaden. Hur löser vi detta?
Med vänlig hälsning,
Rebecka

Kommentarer

  • Hej Rebecka!

    Tack för din fråga.

    Beklagar att laddaren ni fick inte fungerar som den ska!

    För att kunna hjälpa dig vidare så skulle jag vilja be dig om att mejla våran kundsupport: Support@inrego.se som kan hjälpa dig vidare och lägga upp ett ärende så att en ny laddare kan skickas hem till dig.

    Ha gärna med ordernummer i mejlet för snabbare hantering.

    Önskar dig en trevlig dag!

    Hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.