Köp av datorpaket

Jag köpte ett datorpaket byggt på DELL 7490 förra sommaren och behöver ett till. Finns det liknande och som använder samma docka?

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Tack för ditt inlägg. Då vårat utbud är rörligt beroende på vad våra inköpare får tag på så har vi inte just nu något av Dell i våra paket. Men kika gärna på vårt utbud här nedan om det kan vara något som intresserar er?
    Begagnade datorpaket - Inrego

    Ha en fortsatt trevlig dag! 🙂
    Sofia