Köp av begagnad dator

Hej! Jag behöver en ny (för mig ny) bärbar dator. JAg har inte höga krav, den ska fungera smidigt, klara av
online-möten och jag ska kunna använda office-paketet som jag har en prenumeration på. Det allra viktigaste är att jag ska kunna ha onlinemöten eftersom jag jobbar med det. Jag jobbar på en plattform som heter Preply. Vilken dator skulle ni rekommendera? Jag har ett maxpris på 3500 kr, gärna billigare om det går. Jag vill också ha windows 10 eller senare versioner av windows.

Jag undrar också, om jag skulle köpa en dator och onlinemöten inte fungerar, kan jag lämna tillbaka den då?