Kan inte beställa - får "ett oväntat fel"

Efter att jag klickar i den gröna rutan (Skicka beställningen eller nått sånt står det) längst ner i kassan, byts kassa-sidan ut mot "ett oväntat fel har uppstått". Vad är fel?

Kommentarer

  • Hej Marcus,

    Vi har blivit upplysta om detta tillfälliga problem, och vårt team jobbar just nu på att lösa det. Vänta en stund och försök igen, testa också en annan webbläsare.

    Tack för ditt tålamod.

    Felix Teamleader