iPhone XR har dåligt högtalarljud ljud!

iPhone XR har dåligt högtalarljud!
Offert NR: OF11119
KundNR: K12641
APPLE IPHONE XR 64 GB Black Grade A+

Erling Eskilsson

Kommentarer

  • Hej Erling,

    Vi beklagar att du fått en Iphone XR där du upplever dåligt ljud.

    För att du ska få rätt hjälp så hänvisar jag att du fyller i vårt kontaktformulär och fyller i detta så noggrant du kan och beskriver tydligt vad du upplever är felet med er mobil så skapar vi ett ärende åt dig och tar kontakt med er så snart som möjligt.

    Tack för ditt mail återigen och det är bara att höra av dig igen om du har andra frågor. 🙂

    Vänliga hälsningar,
    Sofia