iphone

Skulle hjälpa en vän att skaffa en fungerande iphone. De har aldrig haft någon förut så det kan vara en av de enklaste tex iphone  6 eller en senare. Vilken kan ni rekommendera samt pris på en som finns i lager. Mvh Lars

Kommentarer

  • Hej Lars

    Tack för erat foruminlägg.

    Jag bifogar en lista nedan på samtliga av våra iPhones. 😀

    Lista iPhones

    Själv skulle jag rekommendera att köpa minst en iPhone 8 då säkerhetsuppdateringarna kommer att gälla i många år framåt. 😀

    Finns i olika skick beroende på hur kräsen eran vän är gällande kosmetiska brister.

    Så kan dessvärre ej ge exakta priser då det skiljer lite i pris mellan dessa skick.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.