iPhone 12 mini

Står i begrepp att köpa en ny iPhone och undrar om ni får in några iPhone 12 mini igen som ni hade för några veckor sen.

Kommentarer

  • Hej Ingvar,

    Tack för din fråga!
    Vad roligt att du kikar på en klimatsmart produkt hos Inrego! ♻️
    Tillsammans bidrar vi till en grönare planet 🌍 När du väljer en återbrukad produkt bidrar du inte minst till en minskad mängd koldioxid utsläpp men dessutom undviks materialutvinning, energiåtgång och transporterna för alla olika komponenter och material som krävs för att tillverka en ny.

    Vi kan dessvärre inte på förhand veta vad vi får in, vi får leveranser flera gånger i veckan och åtgången av våra produkter (telefoner speciellt kan gå snabbt) .

    Så bästa tipset är att hålla utkik på vår webshop helt enkelt!

    Önskar dig en fortsatt fin dag!

    Vänligen,
    Sofia
  • Hej,
    Vi skulle vilja köpa en Iphone 12 mini.
    Ni får gärna kontakta mig.
    Med vänlig hälsning
    therese Palmer
  • Hej Therese,

    Tack för att du kontaktar oss på Inrego.
    Hur kan vi hjälpa dig?

    Gällande Iphone 12 mini, kan jag se att denna inte finns i lager hos oss just nu.
    Finns det någon annan mobiltelefon som intresserar dig? Kika gärna på länken nedan på vad vi har att erbjuda från Apples Iphones just nu.

    Köp din begagnade iPhone från Inrego!

    Bästa hälsningar,
    Sofia