Iphone 11

Hej!
Hur är telefonens batteri i okej skick och hur funktionell är kameran? Finns det repor på linsen?

Vänligen

Kommentarer

  • Hej Max,

    Tack för ditt inlägg.

    Våra skickbeskrivningar gäller endast det kosmetiska utseendet på våra produkter.
    Våra mobiltelefoner har alltid en batterikapacitet på 80%. Detta kan du gå in och kika på telefonens inställningar >> batterihälsa.

    Kameran fungerar som den ska, och inga repor ska finnas på våra mobiler.
    Skulle du mot förmodan beställa en telefon som har repor just på linsen så ska du direkt reklamera denna till oss.

    Återkom gärna om du har fler frågor. 🙂

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Sofia