Återkommande problem med internetuppkopplingen.

Internet kopplingen på min dator för till och från. När man öppnat en sida och sen ska gå vidare står den och laddar sen står det att  webbplatsen kan inte nås hämta igen sen funkar den och sen gör den om samma sak igen. Har aldrig haft några problem fram tills för någon vecka sen. Har inte gjort något med datorn mer än att uppdatera Windows. Sjukt irriterande problem. Vet inte vart man ska vända sig.

Kommentarer

  • Hej Robert!

    Tack för att du hör av dig. Det låter inte bra, jag får be dig att fylla i vårt kontaktformulär där fyller du i vad som felar. Sedan skickas det till vår support avdelning som kommer att hjälpa dig vidare.

    Vi vill tacka för ditt tålamod så länge och
    önskar dig en fin fredag och trevlig helg!

    Väl mött!

    Sofia