Kan jag lita på att produktbilden stämmer överens med specifikationerna?

Jag tittade på den hp-switch som ni har till försäljning (18001000021). I texten står det 24 sfp portar. Bilderna visar rj45 portar. Vilken information stämmer? Jag behöver rj45 portar
Hälsningar
Lars

Kommentarer

  • Hej Lars

    Tack för din fråga.

    Gällande bilden på produkten så är det produktbilder vilket bara visar exempel för utseendet på produkten, så det kan variera lite speciellt gällande switchar, så utgå inte från vad du ser på bilden utan kolla i specifikationerna.
    Vissa specifikationer kan vi tyvärr inte garantera, men du kan alltid fråga oss på webshop@inrego.se

    Det vi annonserar ut i produkttexten är sfp portar, och det är det som vi säljer med just denna produkt. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim