FRÅGA OM EXTRA HÅRDDISK TILL HP ELITEDESK G3

Hej!
Jag bara undrar två saker. Det gäller HP ELITEDESK G3 art 10001002561.

1. Det framgick av beskrivningen på nätet att det fanns plats till ytterligare en SSD, hur ska den extra disken/ SSD:n strömsättas?

2. Hur många pin har internminnesmodulen om jag vill öka på internminnet? Eller specifikation av passande internminne?

Vänligen Bo

Kommentarer

  • Hej Bo,

    Tack för er fråga. För att kunna svara på den så bra som möjligt så har jag tagit vidare frågan till en av våra tekniker. Det kan därmed dröja något med ditt svar, hoppas du har överseende med detta.

    Återkommer så snart som jag får svar!

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Bästa hälsningar
    Sofia
  • Hej igen Bo,

    Datorn har en m2. SATA disk som är monterad i moderkortet, och plats för en 2.5 och 3.5 SATA disk, den kopplas med SATA kablar, både data och ström. Dvs möjligt för 3 diskar.

    Ram typ är PC 4, datorn har 4slott, max uppgradering är 64GB, 16x4.

    Bara att höra av dig igen om du har fler frågor.

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia