HP ELITEBOOK820 G1

Hej!
Är intresserad av att köpa en HP ELITEBOOK 820 G1. Har några fågor.
1 Har den ett svenskt tanjentbord med å ä ö ?
2 Är det eller går texten att ändras till svenska ?
3 Har den minneskortsläsare för SD kort ?

Kommentarer

  • Hej Tommi

    Tack för eran fråga

    Tangentbordet i sig är svenskt med åäö eller nordiskt vilket det står Danska, Norska och Svenska versionen på åäö knapparna.
    Operativsystemet och tangentbordsspråk ska vara på svenska per default,men går alltid att ändra i efterhand.
    Angående om sd-kortläsare så ska det finnas en sådan på högersidan av laptopen.

    Hoppas detta svarade på dina frågor men tveka inte att återkomma om ni har fler. 😀

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar

    Joakim