Hp Elite 800

Hejsan,
Jag skulle beställa en allt i ett dator i helgen efter att jag frågat en vän om den skulle passa min dotters användning. Men hittar den inte alls på sidan nu. Den heter HP Elite 800 och kostade 2999kr.

Finns det möjlighet att ni kan ha en på lager?Jag vill gärna köpa en sådan. Eller om ni har någon motsvarade till det priset?

Hälsningar
Emma Eriksson

Kommentarer

  • Hej Emma

    Tack för din kontakt.

    Jag har tittat in i vårat lagersaldo, och dessvärre är det helt slut på just dessa då det sålde slut väldigt fort.

    Den enda vi har som är en All-In-One är följande, dock ligger priset på mer än dubbla så vet inte om det är intressant:

    https://shop.inrego.se/stationara/dell-optiplex-7460-4

    Med vänliga hälsningar
    Joakim