Finns det 1394 firewire adapter till Lenovo L470?

Jag skulle behöva ha en 1394 firewire port i den Lenovo Thinkpad L470 I5 som jag köpt av Er. Hur gör jag eller finns det adaper till de USB-portar som finns?

Kommentarer

  • Hej Göran,
    Tack för du hör av dig! Jag är osäker på just denna fråga. Troligtvis finns det adaptrar att koppla ihop med. Om du vill kan jag höra mig för hos våra tekniker men kan dröja ett tag innan du får svar. 🙂

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Mvh
    Sofia

  • Hej Göran,

    Det går tyvärr inte att montera ett 1394 kort på en bärbar om det inte redan är inbyggt från fabriken. Du kan däremot köpa en konverter till USB. Exempelvis här: Konverter USB

    Ha en fortsatt trevlig dag! 🙂

    /Sofia
    Sofia