Grafikkort

Hejsan!

Är det möjligt att uppgradera grafikkortet på denna dator HP ZBOOK 17 G2,  till ett som är mer anpassat till spel?

Mvh
Aragonswe

Kommentarer

  • Hej Aragonswe

    Tack för din fråga

    Dessvärre har vi tyvärr ingen möjlighet att byta grafikkort på våra bärbara datorer av följande anledning:

    • Vi har tyvärr inga grafikkort som passar dessa då grafikkort för laptops är aningen smalare än de som passar för stationära datorer.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej!

    Är det möjligt att uppgradera grafikkortet på denna dator HP Elitebook 2540p , till ett som är mer anpassat till program Blender.org ?!

    Mvh
    Modjtaba
  • Hej Modjtaba

    Tack för din fråga.

    Dessvärre har vi ingen möjlighet att uppgradera grafikkort till bärbara datorer.
    Detta är dels för att de flesta är inbyggda i moderkortet, men även för att vi inte har några grafikkort att uppgradera detta med.

    Återkom gärna om du har fler frågor eller funderingar

    Med vänliga hälsningar
    Joakim