Garanti

Om man har tappat sin mobil ingår det i garantin. Och vad ska jag göra för det.

Kommentarer

  • Hej Abdullah

    Tack för eran fråga

    Dessvärre gäller inte tappskador och andra skador som baseras på vårdslös hantering.
    Se följande köpvillkor. 😀

    Inregos produktgaranti gäller ej:
    -Vid mjukvaruproblem som avhjälps t.ex. genom ominstallation av operativsystem eller drivrutiner.

    -Borttagning av skadlig programvara eller virus.

    -Vid vårdslös hantering av våra produkter som medfört skada.

    -Installation/konfiguration av tredjepartskomponenter såsom routers, brandväggar och liknande produkter.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim