Gamingpaket

Hej,

För ett par år sedan köpte jag ett gamingpaket (stationär dator + skärm etc) till min äldsta son. Det är funkat fint,nu är det ytterligare en son som ska ha dator. Jag ser inga gamingpaket på er hemsida, är det något som ni tror kommer att komma eller har inte inte det längre?

Kommentarer

  • Hej Nils.

    Tack för ditt inlägg. Tyvärr har pandemin gjort att det har varit svårt att få tag i just gamingdatorer pga brist på grafikkort.

    Vi kikar hela tiden efter produkter även inom gaming changern, men just nu är det inget vi har inne tyvärr.

    Håll gärna utkik och prenumerera på vårt nyhetsbrev föruppdateringar i webshopens utbud.

    Ha en trevlig midsommar!

    Sofia