Gamingdator

Hej. Min son som fyller 14 år ska få en dator. Han önskar sig en stationär dator där han bl.a. vill spela Arc och Apex legends mm samt streama. Vad rekommenderar ni?

Kommentarer

  • Hej Elin

    Tack för erat foruminlägg.

    Dessvärre så har vi tyvärr ingen gaming dator i vårat sortiment som skulle kunna klara av dessa kriterier.

    Anledningen till detta är då både Apex (och antar att ni menar Lost ark) är extremt krävande spel samt att lägga till stream på det är inte att rekommendera av vad jag ser i vårat sortiment.

    Utan i detta fall så får ni tyvärr försöka leta nya produkter.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim