Fråga om ipad

Hej Jag har en ipad air 2 som skulle behöva ett ev batteribyte  undrar om ni gör det om man kan skicka in den. Eller om möjligt byta in den mot en nyare som kan få operativsystem 15 till en sån .betalar mellanskillnaden såklart

Mvh

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Vad roligt att du hittat till Inrego.

    Dessvärre har vi inte möjlighet att hjälpa dig i ditt ärende. Vi kan enbart hanterar reparation på enheter köpta hos Inrego som är under garanti, i annat fall måste du dessvärre gå till en reparatör.

    Önskar dig en fin måndag!
    Felix Teamleader