Fel på dator- garanti?

Hej,

Vi har en lenovo thinkpad x250 som ger felmeddelande "1802: Unauthorized network card is plugged in - power off and remove the network card. System is halted."

Vi har varken bytt nätverkskort eller öppnat datorn. Kan vi skicka in den för service till er?

Kommentarer

  • Hej Oscar

    Tack för din fråga.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • ORDER ID: 2178610
    KUNDNR: 46364
    DATUM: 2022-11-27
    Hp Z dator
    Fel på Datorn
    Startas av sig själv i viloläge
    Genomsynlig fläkt 1 cm^2 på skärmen
    Högtalarna blev mycket svaga knapt höras, används yttre högtalare
    Skärm belysning är svag
    MVH

    Hatem Abu-shawish
  • Hej Hatem

    Tack för att du kontaktar oss, och vi beklagar strulet med datorn.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular
    Joakim
  • Jag hittar inte mitt ordernummer

    Lin Karnevi
  • Hej Lin,

    Tack för din fråga.
    Vet du ungefär när du beställt din produkt från oss?
    Jag kan endast hitta 2 st ordrar med din mailadress. 1st från oktober 2023 och en order från december 2023.

    Är det en av dem du undrar över?

    Vänligen återkom så kan jag se vad jag kan hjälpa till med.

    Ha en skön dag!
    Väl mött,
    Sofia