Kostnad för Fairphone batteri

Batteriet har svällt. Behöver ett nytt F1B101 lithiumbatteri. Kostnad? Var kan jag köpa ?

Vänliga hälsningar!
Maurits Pettersson

Kommentarer

  • Hej Maurits,

    Tack för ditt mail. Det låter inte bra. Har du köpt denna fairphone genom oss, när var köpet gjort isåfall? Vill du reklamera telefonen?

    Får be dig att fylla i vårt kontaktformulär så hjälper vi dig vidare där.

    Gällande nytt batteri så finns de att köpa hos ex, Dustin, Elgiganten eller Cdon.se. Vi har dessvärre inte dessa extra batterier hos oss.

    Mvh, Sofia
    Sofia