Kan jag hämta på plats?

Hej,
Jag har gjort en beställning på en dator och undrar om det är möjligt, att ist få den på posten, komma och hämta direkt hos er? Vi har nämligen lite brådis med detta.
Men jag undrar även om det skulle vara möjligt att beställa en till samt en telefon och komma och hämta idag, då det även är brådis med dessa, annars får jag ta det senaste på annat håll..

Tack på förhand!

mvh
Mia-Pia
Mia-Pia Ingelström Mikulowski

Kommentarer

  • Hej Mia-Pia,

    Tack för din fråga och tålamod.

    Du kan dessvärre inte hämta din beställning på vårt kontor/lager.
    • Vi har ingen fysisk butik utan bara en webshop med ett lager.
    • Våra lokaler är säkerhetsklassificerade vilket gör att vi tyvärr bara kan ta emot och skicka via vanlig postgång, vi använder oss av PostNord.
    • Vi har inget färdigt plocklager och därför tar det lägre tid för våra produkter att bli klara innan de packas. De måste genomgå en sista kvalitetstest, eventuellt installeras och sedan putsas och packas innan den hämtas av postnord.
    • Leveranstiden inom Sverige är 2-5 arbetsdagar. Så snart ditt paket är redo att skickas kommer ett mail med spårningsnummer att skickas ut till på ordern angiven mailadress. Hör gärna av dig om du ännu inte fått denna så kan vi kika vart i processen din order befinner sig.
    Läs mer om vår orderhantering och vart din order hamnar här >>

    Vi tackar för din förståelse!

    Felix Teamleader