Dockningsstationer

Hej!
Saluför ni någon dockningstation med usb typ C anslutning som passar flera olika datortillverkare och inte en specifik? Tänker till exempel på LENOVO THINKPAD USB-C DOCK - 40A9? Det är uppenbart att den passar till en Lenovo, men hur är det med andra modeller?
Mvh En lekman vid namn Fredrik!

Kommentarer

  • Hej Fredik,
    Tack för din fråga. 😀

    Jag bifogar en länk till Lenovos hemsida där de listar alla modeller som passar just denna dockan, se nedan:
    https://support.lenovo.com/se/sv/solutions/acc100348

    Använd dig av snabbsök kommandot "CTRL + F" och sök sedan på den modellen du undrar om så får du snabbt fram om just din modell fungerar.

    Hoppas det hjälper!

    Ha en fortsatt trevlig dag.
    Felix Teamleader