DELL PRECISION T3620

Hej,

Väldigt synd att man inte kan nå er. Och vad är 9-11 på supporten för tid?! Precis missat!

Detta gäller följande kampanjprodukt:
https://shop.inrego.se/stationara/dell-precision-t3620-14

Specifikt vill jag veta om det finns en serieport typ RS232 på just den produkt ni säljer, även om bilderna visar en sådan. Jag blir lite förvirrad av kommentaren: "Leverantörsbild som visar produkt av korrekt modell (vissa undantag). Ej exakt produkt." under bilderna. Jag vet inte heller om allt som anges i manualen ingår i just de produkter ni säljer.

Vet inte om jag hoppas på ett underverk här men ni rekommenderar att man gör inköp senast idag för att få hem innan jul så om ni kan svara under dagen vore det kanon!

MVH
Markus

Kommentarer

  • Hej Markus

    Tack för din fråga

    Jag gick in och kollade personligen angående om detta och dessa datorer har den RS232 port som du eftersöker. 😀

    Jag önskar er en god jul och god fortsättning!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim