Säljer ni kompletta Datorpaket?

Hej,
Tidigare har man kunnat köpa kompletta datorpaket från er, hittar dock inga sådana på hemsidan nu. Är det tillfälligt slut eller har ni helt slutat med paket?

Kommentarer

  • Hej Jannika

    Tack för eran fråga!

    Dessa är tyvärr slut för tillfället på grund av brist på bildskärmar.
    Håll utkik i webshopen och prenumerera på vårt nyhetsbrev för att snabbt få info om vilka produkter som kommer in.

    Ha en fortsatt fin dag

    Med vänliga hälsningar

    Joakim