Byta ny iPhone mini 12 till iPhone 12

Hej!
Har köpt en ny iPhone 12 mini men födelsedagsbarnet önskade sig en 12 vanlig. Förpackning öppnades lite (plastfilmen) således går inte att lämna igen på Elgiganten. Har kvitto. Kan vi byta hos er? Förstår om ev mellanskillnad kan förekomma.
Vänliga hälsningar,
Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik

    Tack för din fråga!

    Dessvärre så har vi ingen tjänst för att byta varor mellan varandra.
    Vi har däremot en tjänst om att sälja till oss, dock gäller det bara företag och i större volymer. 😀

    Ha en fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim