Betalning och överföra från egen dator till dator köpt av er

Hej

Tänkte fråga om det går att köpa en begagnad MacBook Pro 13 - 16 som har mycket minne?

Jag kommer få ett presentkort från mitt jobb och ska lägga till resterande själv. Funkar det?

Min nuvarande MacBook Pro har slutat funka pga fuktskada. Den försöker starta upp men den stänger av direkt.

Jag skulle önska att det går att föra över allt från den datorn till den nya.

Kan ni göra det mot en kostnad?

Mvh Anna

amellegard@gmail.com

Kommentarer

  • Hej Anna

    Tack för dina frågor

    Tyvärr så har vi ingen möjlighet att ta emot presentkort och dylikt, utan det är det på webshoppen som gäller.

    Angående om fuktskador och saker som är köpta utanför Inrego eller där garantin har utgått så har vi ingen möjlighet att reparera datorer mot en kostnad.

    Och samma sak med överföring av data, vi har tyvärr inte den tjänsten i vårat sortiment då vi är ett säkerhetsklassificerat företag så kan vi bara erbjuda utan operativsystem eller en ren install utan extra filer

    Med vänliga hälsningar
    Joakim