När skickar ni min beställda telefon?

jag har lagt en order (Order 2144535) för snart 2 veckor sedan, men inte hört ngt mer. Har inte fått faktura eller leveransinfo. Vad är status. Behöver telefonen så snart som möjligt.

mvh
Klara

Kommentarer

  • Hej Klara,

    Tack för att du hör av dig. Det låter inte bra. Jag kan se att er order inte har kommit igenom vårt ordersystem helt korrekt.

    Vi håller på att kika på om den kommer igenom nu och skickar iväg denna så snart som vi ser att betalningen kommit in till vårt konto, er förskottsfaktura kommer ut så snart order kommit igenom vårt system. Som plåster på såren vill jag ge dig 10% på ordern.

    Ber om ursäkt för att denna order dröjt och vad det har orsakat er.

    Önskar er en fortsatt trevlig dag och helg!

    Väl mött
    Sofia

  • order 2153620
    Vad är status? Väntar och väntar...

  • order 2153620
    Vad är status? Väntar och väntar...

  • Hej!

    Vi har skickat en länk till PostNords försändelsemail till er mailadress, vänligen kika i din inkorg och även er skräppost för mer info.

    Ha en fin dag!
    Hälsningar
    Sofia
  • Jag har fortfarande inte fått min order!

  • Hej Nabil,

    Maila in till Support@inrego.se med Ordernummer så hjälper något dig vidare direkt.
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.