Har HP PROBOOK 640 G2 belysning på tangentbordet?

Hej, har datorn HP PROBOOK 640 G2, belysning på tangentbordet?

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Tack för din fråga! Om det är upplyst tgb på denna så är det en fin bonus. 🙂 Vi får ibland byta ut eller göra om tangentborden och då är det inte alltid en garanti på att ljuset lyser igenom. Så jag kan inte garantera att den har det även om den haft denna funktion från start dvs.

    Ha en fortsatt skön dag!
    Sofia