Bekräftelse mail

Ja la en order igår kväll, är van att man brukar få ett bekräftelse mail strax där på. Nu har det gått ca 12h och fortfarande inget bekräftelsemail?

Kommentarer

  • Hej Simon

    Tack för att ni kontaktar oss, och beklagar strulet.

    Vi har precis fått ett mail från våran leverantör för våran webshop och kundsystem.

    Dessvärre har de problem med sina servrar för tillfället vilket påverkar deras automatiska mailsystem.
    De försöker få igång det så fort som möjligt. 😀

    Tittade in på eran order och ser att vi har mottagit den samt att den har släppt till våra plockare.

    Beklagar åter igen för detta och tackar för erat tålamod.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.