Problem med BankID - Walley

Hej
Beställde precis en dator hos er och valde 14 dagars faktura då det inte stod något om att man behövde BankID, vilket jag inte har.
Får därefter ett mail från Walley att de vill att jag skall bekräfta ordern med BankID...
Går det att byta betalsätt i efterhand, eller är det enklare att avbryta köpet och beställa igen med annat betalalternativ?
Mvh
Siv Lövstrand

Kommentarer

  • Hej Siv,

    Tack för din fråga.

    Vi får hänvisa dig att ta kontakt med Walley, som sköter dessa frågor.
    Vi hade en kund som frågade exakt samma fråga igår och de fick då hjälp via dem, detta ligger bortom vår kontroll.

    Kontakta Walley för frågor om fakturor, delbetalningar, inbetalningar, kvitto med mera

    Tele: 010 - 161 01 00
    Mail: hello@walley.se

    Felix Teamleader
  • Kontaktade Walley och problemet är nu löst.
    Tack för hjälpen!!
  • Underbart! 😀

    Önskar dig en skön eftermiddag!
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.