Vilka anslutningar finns till IPad?

Hej
Ska köpa en i pad
Anslutning står det under specifikationer.....Hur vet jag vad jag ska ha?
Vilken är den " vanligaste storleken" ?

Mvh maria

Kommentarer

  • Hej Maria

    Tack för din fråga.

    Det som menas med anslutning är vilken typ av kabel som används för att ladda samt koppla in den till ITunes för nedladdningar. Numera så är standarden en Lightning eller Thunderbolt USB-C.

    Angående om storleken så är det tumstorlek ni är mer ute efter, en 9.7" är det som klassas som standard storlek när det gäller IPad.

    Hoppas detta besvarade eran fråga men tveka inte att ställa eventuella frågor om ni har några fler 😀

    Ha en fortsatt fin dag

    Med vänliga hälsningar
    Joakim